XXI CONCURSO CONDAU DE RIBAGORZA

                                                             

Los Ayuntamientos Graus, Estadilla y Fonz convocan el XXI Concurso literario en aragonés ribagorzano Condau de Ribagorza, en las modalidaz de narrativa y poesía en categoría d’adultos.

La convocatoria del concurso é de tot ubierta, se i puede presentar qui quiera.

Los treballos habrán de ser originals y ineditos. Los concursantes se fan responsablles de que no ñ´hai dretos de tercers en los rellatos presentaus.

La tematica del concurso é llibre.

Los originals estarán escribius en aragonés baixo-ribagorzano, en cualquiera de las suyas variants de Graus, Fonz, Estadilla, Chuseu, Torres, Panillo, Capella, La Pueblla de Castro, Secastilla, Perarruga, Santallestra, Campo, etc.

Los rellatos tendrán una extensión no inferior a tres pllanas A4 ni superior a cinco. La lletra será Arial 11 puntos, con espaciau y chustificau normals.

La metrica de los poemas é llibre, y la suya extensión habrá de ser superior a cuaranta versos y inferior a doscientos, podén-se presentar-ie baix la forma de poemas sueltos u poemarios.

S’admitirá un maximo de dos treballos per autor, se presenten u no a la mesma modalidat.

Los treballos caldrá mandar-los per correu-e a info@espaciopirineos.com con la referencia Concurso Condau de Ribagorza, y quedarán en posesión de la Organización. El pllazo d’entrega acaba a las 10 horas del viernes 1 d’abril de 2022.

En atro documento, los autors inclluirán el suyo nome y edat, apellidos, DNI y datos de contacto.

Premios, churau y fallo del concurso.

La dotación del Concurso é de 600 € en la modalidat de rellatos y 300 € en la modalidat de poemas.

El Churau, que podrá decllarar desiertos los premios u atorgar accésits si fuese menester, estará integrau per un representant de cada ayuntamiento que convoca (Estadilla, Graus y Fonz) y per varios llingüistas de reconoixida profesionalidat, los nomes de los cuals se farán publlicos cuan s’entregue el premio, que será inapelablle.

La Comisión fará publlico el fallo del Churau a Graus alredor del viernes 23 d’abril.

La Organización publlicará una tría de los treballos presentaus.

El Churau tiene la potestat de resolver cualquier eventualidat que no haiga siu fixada dinantes en estas bases, resolvén-se al suyo arbitrio cualquier duda que se i podese presentar. La grafía en que se publlicarán las obras premiadas, con l’asesoría de los llingüistas que integren el Churau, atenderá a los usos de los autors tradicionals.

Bases Condau de Ribagorza 2022, pulse aquí.

 

 

Comments are closed.